Cieľom projektu bol osobnostný a profesijný rast predkladateľky projektu, rozvoj jej manažérskych a koučovacích zručností ako východisko pre kvalitné manažovanie a vedenie školy a pracovných tímov.
Anna Dzurusová toho stihla za rok vcelku veľa:
- absolvovala LIFE koučingový výcvik a získala z neho certifikát,
- spolupracovala s vedením dvoch škôl - poskytovala im poradenstvo a konzultácie o možnostiach využitia mentoringových a koučingových techník v školskej praxi, o tom ako tvoriť plány osobnostného rozvoja zamestnancov, ako viesť hodnotiace rozhovory so zamestnancami, ako implementovať prvky mentoringu do školskej reality,
- nastavila program vzdelávania pre kolegov „Mentoring a koučing v školskom prostredí“,
- pracovala na svojom osobnostnom rozvoji - zlepšovala svoje komunikačné zručnosti, eliminovala slabé stránky a naopak podporovala silné stránky, pracovala na zmene postoja - vnímania chyby – z negatívneho na zdroj zmeny k lepšiemu atď.,
- iniciovala a podporovala spoluprácu a výmenu skúseností zamestnancov i kolegov,
- podporovala a iniciovala aktivity, ktoré prispievajú k dobrým vzťahom v kolektíve a príslušnosti k organizácii,
- naštudovala množstvo odbornej literatúry z danej oblasti, .... a mnoho iného.
Ako sa sama mohla presvedčiť (citujeme):"... nikoho, kto sa úprimne rozhodne skúsiť a veriť mentoringu a koučingu, nenechá toto rozhodnutie bez pozitívnej osobnostnej i profesijnej zmeny vo vnímaní životných i profesijných situácií."